/Files/images/2023/Depositphotos_175334326_s-2019.jpg

Для забезпечення доступу осіб з особливими освітніми потребами, зокрема тих, що мають проблеми з опорно-руховим апаратом, у закладі існує пандус, забезпечений доступ до першого поверху, туалети облаштовані з урахування потреб дітей з особливими потребами, є індивідуальні універсальні кабінки.

У ліцеї надаються освітні послуги дітям з особливими освітніми потребами. Функціонує 4-А клас з інклюзивним навчанням із застосуванням особистісно орієнтованих методів навчання та з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. Здійснюється психолого-педагогічне супроводження дітей з особливими освітніми потребами працівниками психологічної служби (практичний психолог) та відповідними педагогічними працівниками.

У 2023/2024 навчальному році в умовах дії правового режиму воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022, освітній процес у закладах загальної середньої освіти, в яких здобувають освіту діти з особливими освітніми потребами, організовується відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», листа МОН України від 15.06.2022 року № 1/6435-22 «Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами», інших актів законодавства та освітньої програми закладу освіти з урахуванням безпекової ситуації. В рамках реалізації Національної стратегії із створення безбар'єрного простору в Україні на період до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. № 366-р, пріоритетними завданнями залишаються створення рівних можливостей та вільного доступу до освіти, задоволення особливих освітніх потреб всіх учасників освітнього процесу, створення інклюзивного освітнього середовища.

Кiлькiсть переглядiв: 856