• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Психологічний супровід

Психологічна служба гімназії

/Files/images/Віннік.jpgВіннік О.В. - практичний психолог

Психологічна служба в Дергачівській гімназії № 3 створена в 2002 році.

Проблема психологічної служби: “Оптимізація навчально-виховного процесу”.

Основні завдання психологічної служби:

• психологічний аналіз соціальної ситуації розвитку, виявлення основних проблем, визначення причин їх виникнення, шляхів та засобів їх вирішення;

• допомога особистісному та інтелектуальному розвитку учнів на кожному віковому етапі розвитку особистості;

• формування в учнів здібності до самовизначення та саморозвитку;

• гармонізація соціально-психологічного клімату в педагогічному колективі;

• профілактика та подолання відхилень в соціальному і психологічному здоров"ї та розвитку учнів;

• психологічна просвіта всіх учасників навчально-виховного процесу.

Пріоритетні напрямки роботи психологічної служби у 2009 – 2010 навчальному році:

• організація адаптаційного періоду в 1-х, 5-х та 10-х класах;

• профілактика негативних явищ в учнівському середовищі та пропаганда здорового способу життя;

• профілактика саморуйнівної поведінки та жорстокого поводження;

• психолого-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей під опікою, дітей з ускладненою поведінкою та складними умовами виховання;

• психолого-педагогічний супровід допрофільної підготовки та профільного навчання;

• психологічний супровід обдарованих учнів;

• психологічний супровід дітей з особливими потребами;

• робота щодо розвитку між особистісних стосунків;

• психологічна просвіта учнів, батьків, педагогів.

Морально – етичні принципи діяльності психологічної служби:

• повага до особистості;

• захист людських прав;

• почуття відповідальності;

• чесність та відвертість стосовно клієнта;

• обережність щодо використання методів і процедур;

• професійна компетентність;

• конфіденційність

Основні види діяльності психологічної служби гімназії:

• Психодіагностика:- вивчення психофізіологічних, індивідуально-психологічних та особистісних особливостей учнів, батьків, вчителів;- вивчення особливостей міжособистісних відносин в класних колективах та педагогічному колективі.Методи психодіагностики:- спостереження;- діагностична бесіда;- тестування (орієнтаційний тест шкільної зрілості Керна-Йирасека, соціометричне дослідження, “Тест шкільної тривожності”, тест Айзенка, методика Дж. Холланда, методика Басса-Даркі);- анкетування (“Класний керівник очами учнів”, “Що таке сім"я”, “Мотиви навчання”, “Класний колектив”);- експеримент;- аналіз продуктів діяльності.

• Консультування:- складання і формулювання психолого-педагогічних рекомендацій, що випливають із результатів проведених психодіагностичних обстежень;- проведення консультацій з учнями, батьками, вчителями, які потребують консультативної допомоги.

• Профілактична та корекційно-розвивальна робота:- проведення корекційних занять за результати психодіагностики;- тренінгові заняття (факультативний курс “Сприяння просвітницькій роботі “рівний – рівному” серед молоді України щодо здорового способу життя”);- бесіди.

• Психологічна просвіта всіх учасників навчально-виховного процесу:- проведення психолого-педагогічних семінарів;- виступи на педагогічних радах;- лекторії для батьків;- виступи на батьківських зборах;- лекції для учнів;- відео лекторії.

• Організаційно-методична робота.

/Files/images/Віннік-на-педраді.jpg

Виступ психолога на педраді " Вікові та психологічні особливості школярів 4-5 класів"

/Files/images/Оля.JPG

Шкільни психолог - кращий помічник вчителю

Кiлькiсть переглядiв: 3252

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.